Thursday, July 16, 2009

She's Back

Dia dah sampai...dah sms dan call aku pon pagi tadi...
And arini dia nak lunch...apekelancau!
Dan seperti biasa aku memberi reason yg aku ade lunch appointment arini...
Pastu dia nak minum petang plak...kat klcc.
aku ckp aku malas nak minum sebab nak amik anak la kat nursery...
then dia ckp, how about dinner?

eeeiiii....tak paham2 ke dia ni?[ni hati aku la kata]
nak kata direct to her face tak sampai hati...
dinner lagila tak bleh...aku ckp,ok tapi aku bawak Mem sekali boleh?
dia ckp bwkla...tapi kalau dia mesra2 ngan aku, Mem jangan jealous ok?
Perghhhhhhhhhhhh.......hell to the no!
nak mamposs?

even my cousin hugged me pon dia dah jealous[read as damn hot cousin]
inikan plak Shasha?better jangan la ye...
So my conversation with her earlier this morning,

Shasha: Hey jarr,morning dear.

Aku:haa..morning...kul brape sampai?

Shasha:Semalam kul 10.today lunch?

Aku:0o0o0o0o....lunch?ala, aku ade lunch appointment la Sha...

Shasha:hmm..ok.How about after work,KLCC?

Aku:nak amik anak kat Nursery,lambat2 kang kena charge lebeh plak.

Shasha:You ni kan............ok, no negotiable,dinner!

Aku:haha...lagila takleh...okla, aku bawak Mem sekali ok?

Shasha:Hmm..i dont mind, as long dia tak jealous kalau i manja2 ngan you?

Aku:[Gulp]........hoho...tak bley...tak bley....

Shasha:Then,when I can meet you?

Aku: Nantila Sha,you pon baru sampai...have a good rest...then baru la roger kawan2 lama kita.pastu kita wat gath.

Shasha:that would be the last thing in my list,1st,when can we meet up?

Aku:tengokla Sha....kalau aku free nanti aku inform kau ok.

Shasha:shit excuse.........i'll be around KL today,mostly KLCC...gimme a call if you nearby or else i'll find you!

Aku:ha'ah....insyaAllah.Bye...

Shasha:Bye....


p/s:hadoi...camno nih...takkan nak antar charles pergi, kang die suspect ketinggian tak sama,kulit gelap boleh cerita lagi.kalau indie lagila fail,nanti dia cari2 aku sampai malam tak jumpa...haih......


bersambung....................................

13 comments:

  1. Cover nampak... hehehe. perasaan anda berkecamuk?? hepi :) gundah gulana atau dot dot dot...

    ReplyDelete
  2. Ber"kocak"muk perasaan ning...

    ReplyDelete
  3. dak sungguh komeng mung nih... kocakan kocakan akang berlaku ke?? ahaks!!!

    ReplyDelete
  4. bengong!kocak mendanya?
    aku hantar charles pergi...buleh?

    ReplyDelete
  5. Dok le weh... dok kenal dia nanti.. baik mung hantor aku jek.. ada gok irah2 mung... buleh?

    ReplyDelete
  6. kau iras2 aku?
    agakla pon kader....
    ko pon gelap...ape cer...
    baik aku antar Zabidi....dah sah sah selamat Shasha tuh...ahha

    ReplyDelete
  7. Alah jar jar beng nih... bengong sungguh.. zabidi tuh tinggi dari ko... baik ler ko hantar Ibrahim Pendek tuh.. ada gak bagusnya.. ha ha ha

    ReplyDelete
  8. emo si rama-rama ... bluueekk!!

    ReplyDelete
  9. aku bz la nk layan emo ka jarr.

    kemslm la kat shasha tu

    ReplyDelete
  10. mana ade aku emo.....sapa wat fitnah nih...

    ReplyDelete
  11. dei puki tiau....at least aku guna lampu suluh bleh jumpa...nkau nak kena pakai binoculars!!!....set, aku nak cub ajadi jar ngan dia bleh....boleh bermanja-manja...

    ReplyDelete
  12. huhuhu...jgn bermain api jar...bawak2 la bertobat..hehehe..

    ReplyDelete

komen ja. jarr xkan delete punya. ada aku kesah? cak cak