Wednesday, July 15, 2009

Are You for Real?

Perbualan 2 sahabat lama,

Aku: Weii Shasha,where have you been?Lama tak dengar citer.Tetiba call aku,mana u dapat nombor?

Shasha: i got it from Iman,dia kasik i.You sihat?

Aku: aku mcm bese arr Sha...camni la, maintain kecik.

Shasha:Well,good for you...actually tomorrow i balik M'sia...balik for good.So I nak lepak balik ngan kawan2 lama,especially you.

Aku: erkk...balik sini?bagusla...kau nak kerja sini ke?or just balik nak menghabiskan masa ngan family?

Shasha:I kalau boleh nak kerja...and settle down kat M'sia jer...

Aku: Haa..bagusla...balik sini,kawen jer org sini...ko pon org mesia apa...lainla surat beranak kau tulih Burkina Faso.

Shasha:haha...you ni dulu ngan skang samaaa jer...melawak tak abis2...

Aku:camne ko kenal aku 8 years ago, camtu la aku skang Sha....beza cuma aku dah anak sorang...ngan bini baru sorang...haha.

Shasha:you're lucky la Jarr....actually i nak minta maaf for the things i've done to you 8 years ago...really really sorry...

Aku: erkkk...takde papela Sha...aku dah lama dah lupa benda tuh...ko rileks arr..aku ok jer...

Shasha:thanks,but can we get back just like the old days?please.........

Aku:ish...hahaha...ko ni,ko nak suruh aku amik ko jadik bini nombor 2 ke Sha?hahaha..

Shasha:kalau dah mcm tu takdir dia,i'm willing to....

Aku:...............................................................


bersambung....


ni la makhluk yg bernama Shasha.

5 comments:

  1. sambung cecepat sket bleh? nak tau apa motif cite ni ekceli.

    hmmm. but what did she do 8 yrs ago?

    ReplyDelete
  2. uii...eager to know what happen kaa?
    ok2.....sabar ekk?

    what did she do?:)

    i'll story in the next entry....

    ReplyDelete
  3. whoi....betui ke gambar tu...
    8 years ago...hmmm...maybe i can be jar...cakapla u kerja kat construction and became dark and tall. hehehe...pasal anak dan bini tu jangan risau i handle...
    how Jar

    ReplyDelete
  4. butoh hang la......is this one of ur fantasy???....dongeng la....ingat gua bodo kah!!

    ReplyDelete
  5. wait her come back la tomorrow...
    this week probably she want to have a lunch...
    haha..can be done charles...

    Indie,fantasy my john....
    wait n see.

    ReplyDelete

komen ja. jarr xkan delete punya. ada aku kesah? cak cak