Thursday, July 9, 2009

Kisah Sedih Saya III


Saya ada kawan tapi kawan saya tak seperti dulu...huhuhu. Mereka selalu buat saya kecik ati. Selalu saya rasa rendah diri walaupun saya tahu saya kekurang paras. Semua yang teribat ada yang bujang dan ada yang berkahwin.

Hati saya bak rama-rama atau pun kupu-kupu. Jiwa metal katard saya kadang kala berwarna PINK. Saya suka mengata tapi kalau terkena pada saya...huh...sangat saya tak sukai. Kenapa suka sangat mereka mengata atau merendah-rendah kan diri saya. Perlu kah saya mendongak untuk menggapai apa yang tak sampai.

Produk Miko-Piko yang ditempah masih belum tiba walaupun sudah lama aku tunggu. Aku sudah letih mendongak. Permainan futsal aku menjadi tidak seronok kerna aku tak boleh menjaringkan gol dengan gaya tandukan.

Semua jeans yang aku beli memberi masalah kepada ku. Aku perlu ke tukang jahit untuk membuat potongan agar tidak terlibat dengan kerja DBKL menyapu jalan. Kalau aku kumpul semua potongan jeans aku, mungkin boleh ku buat lagi 3 pasang jeans.

Akhir sekali, jangan sesekali memadang rendah pada ku. Bongkok kan diri untuk menyamakan paras kita. Baru boleh buat mata bertentangan. Sama paras kan.

Tatkala semua ini aku tulis, hati ku suda menjadi PINK se PINK nya. Aku mahu kawan aku seperti dahulu. Duduk sama rendah. Diri sama tinggi....ehem ehem...sama ke.

Inilah kisah sedih saya....sedih kan?

14 comments:

  1. kesian kau kan....
    ade potensi posting sebegini akan ditapis dulu...
    wakakaakakakakakaka

    ReplyDelete
  2. Nie bukan Kisah Sedih wei.....nie kisah lawak!!!!!!!!!...ahahahahahahahahahahahahah.....

    ReplyDelete
  3. aikkk demokrasi ka demo tak kasi......

    ReplyDelete
  4. Perhatian kepada semua contributors,sila pastikan posting anda benar2 berinformasi.atau ianya akan didelete tanpa sebarang notis.

    yg benar,

    third reich

    ReplyDelete
  5. hahaha...ati bunga taik ayam...ngata org x pe. kena sendiri...terus mekar semangkuk

    ReplyDelete
  6. erkkk..sapa yg terasa ni...
    ni dah tahap hati taman botanik dah ni...
    ngeh2...

    ReplyDelete
  7. cak cak cak....ada aku kesah....

    ReplyDelete
  8. Jarr kasik warning macam dalam BDN tuh.. hehehe

    ReplyDelete
  9. aku admin yg demokrasi...
    walaupun setelah memberi keistimewaan pada orang..tapi walau disalah guna...perkataan BAN tu aku kurang sukala....i follow[nada abg jam]

    ReplyDelete
  10. rama-rama...suka-suka....ahaksss tuihhh

    ReplyDelete
  11. Lagu ella rama2 tuh macam besh jek dengar kan..."seumpama rama-rama".

    ReplyDelete
  12. ko banyak kahak eh Mus?
    pi karghhhhhhhhhhh tuihh kat lain bleh?
    jangan kat sini...perangai cam komunis...
    tapi hati taman botani + taman rama rama....

    ReplyDelete
  13. maaf kalau saya x seperti dulu.....

    ReplyDelete
  14. we need to ban this fuking (meant it this way) fuhrer ass

    ReplyDelete

komen ja. jarr xkan delete punya. ada aku kesah? cak cak