Friday, July 17, 2009

Goodbye Elmira

Hari ini pergilah seorang lagi kawan kami dari company ini...
Elmira Azlan....ye, ini blur punye budak akan meninggalkan kami hari ini...
Dia akan meneruskan kehidupan dengan lembaran baru...
Tiada lagi gelak tawa dan muka blur dia...

So dengan ini saya nak cakap,all the best El...
we"ll miss you.....
Jangan lupa kami disini..
Semoga sukses dengan kerjaya baru anda di Zimbabwe nanti...
rajin rajinla email or join this blog...

Baik2 duduk tempat orang...occay.

bye....

7 comments:

  1. hampeh jarr.

    tak jadi nak sedih. :P

    ReplyDelete
  2. ape nih...time aku xde pun sedey2...tulis2 kat blog.. :(

    ReplyDelete
  3. masa tu aku tak terpikir nak buat blog la sayang oii...dah la aku takleh masuk blog kau..invited jer..cehh.

    ReplyDelete
  4. hahaha...blog peribadi la yang oi...kang muntah2 plak baca ayat2 kat situ...muahahaha..

    ReplyDelete
  5. Peribadinyaaaaaaaaaaaaaa........

    wakakakakakaka....ok2...
    weii..apa ym ko?

    ReplyDelete
  6. karinanirza@yahoo.com

    cepat add aku weh...

    ReplyDelete

komen ja. jarr xkan delete punya. ada aku kesah? cak cak