Thursday, July 16, 2009

Nombot 10

Ini posting aku yg ke 10. Ntah aopa yg kena kt aku hari tak tau la. Blog aku sendiri pun x pernah aku post spai 10 dlm sehari.....Sewel dh melanda jiwa.

Depan aku ada Charles. Chales lak wat muka skemeimei hari....weeks

Seblah aku ada Kader.....Kader mcm biasa..kuduku blur...

Seblah kader ada Jarr...Jarr mmg poyo kaler PINK

Belakang aku ada Indie@macha@Arang batu..........Bohsia...jgn pilih jalan Indran

Kt belah sana ada Nik, Najib, Yazid n Zabidi......seme POYO kecuali Zabidi. Zabidi otai rck kapak...ntah la. Kapak emas ke kapak karat.

Dalam bilik tertutup ada bos 2 org...kekodut 2-2 tu.....blah la weiiii.

Kejap lagi pukul 6 ptg..aku bleh balik...ahahaha...poyoduction n editorial x leh balik lg...padan muka kau. Dok opis spai malam.......mlm jumaat lak tu.....ada kliwon...huhuhu

1 minggu ada 1 hari Jumaat
1 bulan ada 4 hari Jumaat
1 tahun ada 48 hari Jumaat.....
jadi jgn di sia2 kan mlm jumaat itu, kelak nyesal nanti......

abis keje aku nk balik umah, sblm spai umah aku kene pandu kerete. sblm pandu kerete aku kene amik lift turun pg parking level 2. Celaka...ada 4 lift jek g level 2.....spai kt kete kene seluk poket amik kunci kete pas tu kene tekan button alarm. pastu kene bukak pintu pas tu kene duduk dlm kete. lps duduk kene cucuk kunci ke tempat kunci n start injin kete...bkn injin carian yek. Lps injin hidup kene tekan klas dan masuk gear 1........oittt sudah laaaa...penat mau taip......

2 comments:

  1. ko jaga baik2!!! seb baik ler dah dekat kul 6... tunggu dah lihat nanti!

    ReplyDelete

komen ja. jarr xkan delete punya. ada aku kesah? cak cak