Friday, July 17, 2009

Aku, Kami, Mereka..Tekezut

Adakah apa yg didengari yang dilihat sebentar tadi benar. Atau Jarr, Kader dan aku cuma mengalami halusinasi akibat kekurangan sales.

Sebentar tadi kedengaran En.Charles bersuara dan bekata-kata dengan Dhana. Namun apa yang kedengaran adalah................................Charles berbicara didalam bahasa tamil. Apa? Charles berbicara dalam bahasa tamil.

Kami bertiga terkesima mendengar kan apa yg berlaku. Mungkin Charles sudah mula membuat koleksi filem2 Kamal Hasan, Rajnikandh atau MGR. Aku tak tau. Hanya Charles sahaja yang tau. Ataupun Charles kini sedang mengkaji epik Ramayana&Mahabrata........

Apa selepas ini Charles akan kerap ke panggung REX atau Colleseum untuk menonton filem2 tamil yg panas2? Itu pun aku tak peduli.

Atau Charles sudah ketemui sareke yg mantap di Jln kasipillay.......mungkin juga. Sepeninggalan Indran dr tempat itu memberi lembaran baru dan peluang untuk Charles bermaharajalela di ceruk2 jalan ipoh. Bestotel sudah menjadi kawasan takluk Charles....

Tidak mustahil selepas ini boleh kita dengar lagu Suranggeni dr telefon bimbit Charles.......sama2 la kita nanti kan.......Venikem...

2 comments:

  1. surangani surangani surangani...marilah kemari ke kasiplilay...

    ReplyDelete
  2. mus... terer jugak ilmu ko dalam hal-hal hindu and hiburan tamil ehh?

    tapi best perkataan terkesima tu... i like!

    ReplyDelete

komen ja. jarr xkan delete punya. ada aku kesah? cak cak